Voorwaarden & verdere verloop van Weidzz
Gefeliciteerd met je aankoop! Hieronder vind je belangrijke informatie over het verdere verloop van je bestelling.
Bezorging & Levertijden
Elke maandag, uiterlijk dinsdag maken wij nieuwe planningen op.
Heb je de woensdag erna nog geen bezorgvoorstel ontvangen? Laat het ons even weten.
• Je ontvangt via WhatsApp een datum waarop de bezorging plaatsvindt.
• Na akkoord ontvang je een tijdvak voor de levering.
• Indien wij niet kunnen leveren op de aangegeven datum, rekenen wij na 1 maand stallingskosten.
• Wij plannen onze routes zo duurzaam mogelijk om scherpe bezorgkosten te kunnen aanbieden.
Dit betekent dat wij niet altijd op afroep of op een specifiek gewenst moment kunnen leveren.
Je ontvangt vooraf een bezorgdatum en tijdvak, binnen onze planning,
waarbij wij zoveel mogelijk rekening houden met de situatie. Mocht de voorgestelde datum niet uitkomen,
dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Plaatsing & betaling
• De bezorgers plaatsen het artikel op de begane grond. De doorgang dient volledig vrij te zijn.
• De bezorgkosten en eventuele maatwerkkosten zijn vooraf voldaan als aanbetaling.
• Het resterende bedrag betaal je bij aflevering via een betaalverzoek of contant (gepast) aan de bezorgers.
• Indien het artikel niet door de doorgang past, wordt de aanbetaling niet geretourneerd.
Extra kosten
• Geef vroegtijdig aan of we rekening moeten houden met eventuele milieuzones of ontheffingen.
• Kosten voor milieuzones, overtochten en tolkosten worden aan je doorberekend, indien van toepassing.
Staat van de kasten
• Je kunt onze kasten vooraf bezichtigen en controleren in onze showroom.
• Ons assortiment bestaat uit zowel nieuwe als gebruikte kasten.
• Je koopt de kast in de huidige staat, zoals hij is.
Stalling
• Bij aankoop is de eerste maand stalling voor onze rekening.
• Daarna kun je de kast bij ons laten stallen voor €30,00 per maand.
• De stallingskosten en het resterende bedrag kan bij aflevering worden voldaan, In sommige gevallen ontvang je een tussentijdse factuur.
Omruilen of annuleren van een artikel
• Wil je wisselen naar een ander exemplaar of de bestelling annuleren?
Dan moeten wij helaas administratie- en advertentiekosten in rekening brengen.
• Bij een online bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening
Cadeaubonnen
• Cadeaubonnen van Weidzz kunnen alleen worden ingeleverd bij aflevering van uw meubel.
• De bon is alleen geldig met een uniek kenmerk op de achterzijde.
Contactgegevens
Weidzz
📍 De Factorij 6, 9363 TN Marum
📞 +31 6 23 22 21 09
🌐 www.weidzz.nl
Volg ons op Facebook, Instagram, Marktplaats, Pinterest, Google, allevintagewinkels & meer!